Webdesign pre
La Villa Restaurant

LA VILLA RESTAURANT

Logo, identita, web, social media, google ads a občasná „kritika“ kuchyne.

#lavilla #webdesign #logodesign #fotografia #socialmedia #byMAISON #mailchimp #frenchcuisine

Keď logo a identita majú svoj príbeh

Do projektu tvorby identity nás prizvali v čase, kedy reštaurácia bola ešte len miestnosť bez omietky. Mali sme tú česť vidieť proces rekonštrukcie úžasnej vily patriacej kedysi dávno výrobnému riaditeľovi firmy Baťa v Zlíne. Pri tvorbe identity sme hľadali niečo typické, s čím by sme vedeli spojiť vilu. Nechceli sme však utekať do prvkov, ktoré nájdete priamo na budove, tie si viete vychutnať osobne. A ako sme tak sedeli a rozmýšľali pod jednou nádhernou starou borovicou, ktorá dominuje vstupu do areálu, mali sme jasno. Síce nám trvalo desiatky hodín, kým sme logo dostali do naozaj detailnej podoby, s ktorou sme boli spokojní, podarilo sa nám ho aplikovať na všetky materiály.

Vinný lístok, šaty na mieru pre personál aj kuchyňu, vlastná raznica na logo

Samotná aplikácia loga a rozpracovanie identity nebolo len o vykreslení, ale aj o správnom výbere materiálu. "Šaty robia človeka" pozná každý, no málokedy sa to dotiahne do elegantného konca. V spolupráci so známou módnou návrhárkou sa nám podarilo logo aj vybraný font dostať na oblečenie všetkých zamestnancov. Samotné logo sme umiestnili v podsvietenej podobe do vstupnej brány a v zlatej ražbe na tlačoviny.

Ako vyriešiť aplikáciu loga v jeho decentnej, jemne embosovanej podobe? Jednoducho – s klientom sme dali vyrobiť raznicu na logo, ktorá dokáže zanechať krásny detail na jemnom papieri. Dosiahne sa úžasná flexibilita pri práci s dennodennými zmenami, ktoré reštaurácie zažívajú pravidelne.

Dielo bolo dokonané správnym výberom jasne identifikovateľného papiera a koženého prebalu na menu.

Dobrý web má vlastné fotky

Webové stránky La Villa sme navrhovali neštandardne. Originálna pasparta okolo webu má preniesť emóciu držania menu karty, listovania v knihe a tým priblížiť atmosféru priestoru reštaurácie do chladného online sveta.

Aby sme si uľahčili prácu, v kolaborácii s fotografom Ondrom Valom sme spoločne s klientom získali úžasné fotografie, s ktorými sa zvyšná časť webu navrhovala sama.

Google Analytics, Ads, remarketing, newsletter a.k.a domáca úloha pri spustení web stránky

Na každom projekte je najťažší vždy záver. Ste v 98% a už sa vám nechce, tlačia nové veci. A tu sú práve kľúčové posledné 2%, nakoľko predstavujú most medzi statikou a životom stránky. Vytvorenie a prepojenie základných účtov, nastavenie zbierania dát, zapisovania emailových adries pre newsletter, cookie tag manager pre potreby ochrany osobných údajov, responzivita, založenie FB profilu, Trip Advisor profilu, instagramového účtu - to sú veci, ktoré vo finále predstavujú už len mechanický úkon, ale predsa - koľkokrát vidíme, že to nebýva vo webovom svete dotiahnuté?

Dali sme si pozor, a aj preto dnes pokračujeme v spolupráci s La Villa Restaurant na ďalších projektoch a kampaniach v oblasti online i offline.

Stratégia online má aj svoj offline report

Ak chcete vedieť, aká je úspešná vaša stratégia online kampaní, musíte sa pozerať nielen na konverzie a návštevnosť, ale aj na úplne bežné veci - napríklad, či vás vôbec poznajú miestni. Je síce pekné, keď vychytáme v Zlíne a v okolí všetkých užívateľov online a Facebooku, ale to nie je dostačujúce.

Nie sme síce zástancami billboardov, ale jeden pekný, navigačný billboard na hlavnej triede robí divy. Zároveň však musíte dbať na to, aby ste sa vo svojom meste stali ikonou a na to online nestačí. PR články v lokálnych printových plátkoch, rozhovory s kľúčovými osobnosťami mesta, „mystery shopping“ - pýtanie sa ľudí v meste, "že hľadáte ten a ten podnik", či vás vôbec poznajú... Ak áno- čo si o vás myslia? Nech vedia o vás všetci majetní aj nemajetní. Človek, ktorý k vám príde len raz za rok, lebo si chce dopriať, musí vedieť, že existujete.

Marketing je dennodenná mravenčia práca. Nie je jednoduchá, ale prináša svoje ovocie - v tomto prípade aj priam božskú Foie Gras.

História

História

Gastronómia

Gastronómia

Luxus

Luxus

Typografia

Typografia

Georgia pro

Typografia

Farebnosť

#CEAE88

#3B2314

Web design

webdesign LA VILLA RESTAURANT
webdesign LA VILLA RESTAURANT
webdesign LA VILLA RESTAURANT
newsletter LA VILLA RESTAURANT

Newsletter

newsletter LA VILLA RESTAURANT newsletter LA VILLA RESTAURANT

Responzívny design

responzivita LA VILLA RESTAURANT
responzivita LA VILLA RESTAURANT
responzivita LA VILLA RESTAURANT

Zaujala vás naša práca? Ozvite sa nám,
radi vám s vaším projektom pomôžeme.

Stačí sa ozvať