Webdizajn pre
družstvo OVOZELA

OVOZELA

Hravý slovenský webdizajn pre pestovateľov ovocia a zeleniny, no najmä skvelých paradajok. Prekopali sme celú identitu, natočili prvý spot a všetko sme spojili do úžasného vizuálu.

#webdesign #webstranka #grafickýdizajn #videoprodukcia #ovozela #byMAISON #identita #obalovzdizajn

Projekt začal prezlečením obalov

Spolupráca s družstvom OVOZELA začala, ako mnohé naše spolupráce, cez redizajn obalov a prekopanie identity. Z pôvodných grafík sme zachovali iba logo, z ktorým sme ďalej pracovali. Hravé paradajky stáli pri zrode hravej identity, ktorá prerástla v redizajn webových stránok a dotvorenia celého brandingu spoločnosti spolu s ďalšími ilustráciami čučoriedky, mrkvy, papriky a ďalších.

Samotný design webstránky pozdvihuje vlastný autentický obsah, štúdiová fotografia a foodstyling. Všetky produkty na webovej stránke sú priamo zo slovenských fariem, všetky aranžované fotografie sú fotografie ovozely a nie sú posťahované z fotobánk, za čo klientovi ďakujeme, že sa nechal presvedčiť na výrobu týchto fotografií.

Video prináša pohyb, pohyb prináša život a.k.a. bannery sú out, video je in.

V rámci našej spolupráce s družstvom sme natáčali ah prvú kampaň pod našou vlastnou produkciou – od výberu lokácie, cez voice casting až po finálny strih sme si všetky ustriehli interne. Pri tak rozsiahlej a rýchlej tvorbe nového brandingu sme si tak vedeli lepšie postrážiť finálny výstup. Z natočeného materiálu sme si vytvorili vlastné slučky, ktoré sme ďalej použili na sociálnych sieťach, najmä facebooku a instagrame, no využili sme ich aj pri tvorbe úvodnej stránky, kde má klient možnosť si meniť slučky, ako sám uzná za vhodné. Cieľom videa bolo priniesť pohyb/ život na webovú stránku. Družstvo OVOZELA pestuje svoje plodiny na Slovensku v ekologickom prostredí čo sme chceli komunikovať aj reálnym záberom, nielen statickými stránkami.

Nezabúdajte kto je Váš zákazník

A prečo stránka, keď máme na facebooku 10k fanúšikov? Pretože v OVOZELE si uvedomujú, že nie každý má sociálne siete rád a že nie všetko patrí na sociálne siete. 

Webové stránky družstva sa snažia najmä jasne prezentovať kto je členom družstva, aká je jeho vízia a poukázať na slovenský pôvod plodín. Aj keď sa mnohé produkty predávajú cez retail, nezabudli sme pri designe stránky, že našim zákazníkom sú najmä slovenskí spotrebitelia. Preto sa snažíme čo najviac informácií odkryť. Teší nás, že na webových stránkach sú prezentovaný aj samotní pestovatelia, ktorí sa nebáli ukázať a stoja si za svojimi produktami.

Dôležité však je nezabúdať na adwords a možnosti remarketingu aj na iných častiach webových stránok a to najmä v obsahovej sieti, vhodné v tomto prípade na brandbuilding. A najmä nesmieme zabúdať, že našimi klientami sú aj nákupcovia rôznych distribučných centier a tí chcú mať po ruke prehľadný obsah, informácie o spoločnosti a možnosť priameho kontaktu. (long live the contact form)

Čerstvosť

Čerstvosť

Chuť

Chuť

Dôvera

Dôvera

Typografia

Typografia

Ludicrous Stencil

Typografia

Farebnosť

#DF1B12

#FBE200

#442264

Web design

webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA

Responzívny design

responzivita OVOZELA
responzivita OVOZELA
responzivita OVOZELA

Zaujala vás naša práca? Ozvite se nám,
radi vám s vaším projektom pomôžeme.

Stačí sa ozvať