Spoločnosť zaoberajúca sa výrobou farmaceutík a výživových doplnkov pre krajiny Strednej Európy a Blízkeho Východu nás oslovila pri redizajne obalov svojich nosných produktov. Veľkou výzvou pri tvorbe týchto obalov bolo správne umiestnenie všetkých informácií vo viacerých jazykoch na obmedzenú plochu obalu a to tak, aby vynikol aj unikátny dizajn. Zvládli sme to a výsledok je rozhodne unikátny, pútavý dizajn, dovolíme si tvrdiť, že medzi najlepšími v oblasti faramaceutiky.
S obalovým dizajnom prišiel ruka v ruke aj redizajn webovej prezentácie, ktorú sme zvolili jednoduchou rolovacou stránkou, na ktorej si nájde návštevník okamžite a prehľadne všetky informácie. Stránka je navrhnutá tak, že text je súčasťou grafiky. Pri takýchto prípadoch, kedy je text jasne daný občas volíme, po dohode s klientom, cestu full dizajnu webovej stránky, bez možnosti spravovania obsahu. Vynikne tak všetko dôležité a stránka bude na 100% bezchybná.
Art Director: Martin Kuspal
Agentúra: MAISON D’IDÉE
Klient: GUERGI s.r.o.
Vytvorené v roku: 2015
Krajina: Slovakia