Webdizajn pre
výrobcu korenín
Mäspoma

Pre spoločnosť MÄSPOMA sme navrhli a zrealizovali web. Postarali sme sa aj o redizajn 150 obalov výrobkov.

Mäspoma

Stojíme za redizajnom 150 obalov výrobkov pre Mäspoma - producenta korenín a mäsového pomocného materiálu. Následne sme všetko spracovali pre prvý nový e-shop.

#webdesign #redesign #grafickydizajn #DTPservis #MÄSPOMA #byMAISON #eshop

Naša spolupráca s MÄSPOMA za začala pred niekoľkými rokmi. Vtedy sme dostali neľahkú úlohu - redesign takmer 150 obalov výrobkov. Po niekoľkých mesiacoch sme úlohu splnili na výbornú. Obliekli sme výrobky do nového šatu v modernom grafickom prevedení. Pomohli sme tým aktualizovať a upevniť vizuálnu identitu MÄSPOMA. Zvolenská MÄSPOMA si našla svoje miesto v segmente a dnes je solídnym hráčom na trhu. Len vďaka redizajnu došlo k nárastu predaja bez marketingovej podpory o niekoľko % nad trhový rast. Tento projekt bol pre nás dôkazom, že vieme rásť spolu s klientmi. Preto bolo aj logické pokračovanie projektu do ďalšej fázy – presun do online sféry.

Webové stránky na WordPresse nemusia vyzerať všetky rovnako

Po obalovom dizajne nasledoval design a realizácia nových webových stránok s e-shopom. Rešpektujúc želanie klienta sme postavili web na open source platforme WordPress a implementovali e-shop. Za necelé 2 mesiace sme web vyladili a spustili. Pri jeho realizácii sme stavili na klasickú kombináciu plných farebných plôch s profesionálne vyhotovenými fotografiami jedla a packshotmi výrobkov. Prepojenie na bankový systém a implementácia platobných brán sú už dnes u nás samozrejmosťou.

Redesign webových stránok v tomto prípade predstavoval logické vyústenie celej zmeny vizuálnej identity obalov. Zároveň sme mali už k dispozícii branding manuál jednotlivých korenín, čo nesmierne uľahčilo prácu ako grafikom a webdesignerom, tak i kóderom a programátorom. Webové stránky sa nespúšťali na etapy. V priebehu pár dní sa nahral celý obsah a pri spustení sa už klient mohol venovať novému content marketingu – tvrobe vlastného obsahu, zapájaniu influencerov na facebooku, súťažiam a najmä brand buildingu. Počet fanúšikov na facebook fan page narástol v priebehu pár mesiacov z 500 na vyše 6,5K. Tu musíme pochváliť najmä klienta a jeho húževnatosť pri tvorbe nového obsahu, ako aj pri uchovávaní toho starého.

Backlinky, prechod na HTTPS a zachovanie histórie stránky

Veľmi dôležitou súčasťou prevodu webstránky zo starého hostingu na nový je zachovanie starých linkov, ich presmerovanie na nové a posun bezpečnosti webovej stránky do nového tisícročia. Zapli sme SSL certifikát, preklopili pôvodný obsah, vyčistili URL skratky (kanonizácia URL t.j. ich čitateľnejšie verzie) a všetko tak, aby sme nestratili ani jeden text. Jednou z najväčších chýb pri prechode na nové systémy býva strata histórie a pozícií vo vyhľadávačoch. Stačí len jednoduché nastavanie presmerovaní a nové webstránky nemusia začínať svoju indexáciu od nuly.

Kuchyňa

Kuchyňa

Korenie

Korenie

Jedlo

Jedlo

typografia

Typografia

Bree Serif

typografia

Farebnosť

#A4074E

#1CAF2B

#CD0011

#F04F0B

#6A2D0E

Web design

webdesign Mäspoma
webdesign Mäspoma
webdesign Mäspoma
webdesign Mäspoma

Responzívny design

responzivita Mäspoma
responzivita Mäspoma
responzivita Mäspoma